O círculo virtuoso da dialética. Negação e libertação
Paraules clau:
dialética, atualização de Marx, libertação, dialética indivíduo sociedade, experiências sociais alternativasDescàrregues
Referències
ADORNO, Theodor W. (1998): Gesammelte Schriften- I – Bd.8. Darmstadt, Wissenschaftliche Buchgesellschaft.
MAAR, Wolfgang Leo (2022): “Repressive Democracy”. In Constelaciones – Revista de Teoria Critica. Número 14, pp. 445-454.
MAAR, Wolfgang Leo (2016/2017): “Sociopolitics: Marx and Marcuse”. In Constelaciones – Revista de Teoria Critica. Número 8/9, pp.162-186.
MAAR, Wolfgang Leo (2024): “Prefácio à Edição Brasileira: Libertar a Liberdade”. In MARCUSE, Herbert: Um Ensaio sobre a Libertação. São Paulo: Editora Filosófica Politeia, pp. xix-xlvi.
MARCUSE, Herbert (1972): Counterrevolution and Revolt. Boston: Beacon Press.
MARCUSE, Herbert (1991): One-dimensional Man. 2nd. Edition. Boston: Beacon Press
MARCUSE, Herbert (2004): “Zum Begriff der Negation in der Dialektik”. In Schriften–Bd. 8. Springe: Zu Klampen, pp. 194-199.
MARCUSE, Herbert (2024): Um Ensaio sobre a Libertação. São Paulo: Editora Filosófica Politeia.
MARX, Karl (s/d): Grundrisse. Frankfurt am Main: Europäische Verlagsanstalt.
MARX, Karl (2013): “Der Bürgerkrieg in Frankreich”. In Werke, Schriften–Bd. III: Politische Schriften. Darmstadt: Wissenschaftliche Buchgesellschaft, pp. 882–956.
NEGT, Oskar & KLUGE, Alexander (1993): Public Sphere and Experience. Minneapolis: University of Minnesota Press.
Descàrregues
Publicades
Com citar
Número
Secció
Llicència
Drets d'autor (c) 2025 Wolfgang Leo Maar

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 4.0.
Aquells autors que pugliquin en aquesta revista accepten els següents termes:
- Els autors conservaran els seus drets d'autor i garatiran a la revista el dret de primera publicació de la seva obra, la qual estarà simultàniament subjecte a la Llicència de reconeixement de Creative Commons que permet a tercers compartir l'obra sempre que s'indiqui la seva autoria i la seva primera publicació en aquesta revista.
- Els autors podran adoptar altres acords de llicància no exclussiva de distribució de la versió de l'obra publicada (p. ex.; depoditar-la en un arxiu telemàtic institucional o publicar-la en un volum monogràfic) sempre que s'indiqui la publicació inicial en aquesta revista.
- Es permet i es recomena als autors difondre la seva obra a través de Internet (p. ex.: en arxius telemàtics institucionals o en la seva pàgina web) abans i durant el procés de tramesa, la qual cosa pot produir intercanvis interessants i augmentar les cites de l'obra publicada.
Confidencialitat de les dades:
- Constelaciones. Revista de Teoría Crítica garanteix que les dades que ens trameti sols s'utilitzaràn per atendre les seves demandes manidestades en aquest missatge.
- Les seves dades no seran cedides a altra part.
- Quan ho desitgi pot solicitar que les seves dades siguin eliminades dels nostres registres.Teoría Crítica